Tuesday 19 April 2011

mengapa harus bercinta?

mengapa kita hrus bercinta?
'knapa?
kalau semuanya berakhir dengan air mata?
aku sakit kerana cinta
dipermainkan....
ditipu org yang paling disayangi...
kanapa harus sampai mcm tu skali?
apa itu cinta?
sanggup berkorbn demi pasangan?
tapi kalau hanya seorg sj yng berkorbn dan yg lain tidak, kta hanya menjadi kambing hitam dlm hbgn itu...
kita menderita...
mengalir air mata, yang lain gembira tak trkata..
buat perkara tak memikirkan kita yang byk berkorbn utuk si dia..
btol cinta itu buta...
mmbuatkn kte mgikut smua yg dikata...
tapi blsnnya...
dipermainkn... semuanya dusta...
cinta itu derita...
bg aku... itu yg terakhir...
dlm doaku, aku mengharap agar pintu hati aku tertutup utk cinta.....
semua dusta....
aku yng sering derita...

No comments:

Post a Comment